دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ |۱ محرم ۱۴۴۶ | Jul 8, 2024
امام جمعه همدان

امام جمعه همدان، گفت: فضای رقابت دیروز در انتخابات، امروز باید به رفاقت و همدلی برای رفع مشکلات کشور و مردم تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی در جمع مسئولان ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در استان همدان، با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط همه ستادها در ایام انتخابات، اظهار داشت: باید از اقداماتی که راستای تحقق مشارکت حداکثری توسط همه ستادها و طرفداران نامزدهای ریاست جمهوری انجام شد، تقدیر شود.

وی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: رهبر معظم انقلاب به معنای واقعی کلمه به نقش مردم اعتقاد دارند و علاوه بر این مشارکت حداکثری از لحاظ بین المللی نیز بسیار حائز اهمیت است.

امام جمعه همدان، با بیان اینکه مشارکت پر شور مردم در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت و تحریم انتخابات به کار گرفته بود، مرهون زحمات همه ستادها است، ابراز کرد: فضای رقابت دیروز باید به رفاقت و همدلی برای رفع مشکلات کشور تبدیل شود.

وی افزود: در فضای انتخابات به صورت طبیعی هر ستاد نامزد مورد نظر خود را تبلیغ می‌کند اما نکته مهم در این است که سیاست‌مداران ما به خصوص رئیس جمهور منتخب بتوانند از این فضا عبور کنند و نگاه جامعی که در تبلیغات نیز به آن اشاره شد در کشور حاکم کنند و از نظر متخصصان برای حل مشکلات استفاده شود.

نماینده ولی فقیه دراستان همدان، با تأکید بر اینکه سیاست رهبر معظم انقلاب حمایت از دولت‌هاست، گفت: امروز همه باید از این سیاست و روش مقام معظم رهبری تبعیت کنیم، چرا که موفقیت دولت نه موفقیت شخص که به معنای موفقیت نظام است.

وی با اشاره به اینکه نباید گرفتار در نگاه‌های سیاسی شویم، اظهار کرد: خصوصا در استان همدان که با مشکلاتی روبرو هستیم، باید برای رفع آن و دغدغه‌های مردم علی‌الخصوص در بحث مسکن، جمعیت و اشتعال همه در کنار هم تلاش کنند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه برخی تحلیل‌های اشتباه و مرز بندی‌ها امروز به صلاح کشور نیست، خاطرنشان کرد: این ویژگی مردم سالاری است و باید به لوازمات آن ملتزم باشیم.

وی با تأکید بر اینکه همه ما مردم یک کشور و یک ملت منسجم هستیم، یادآور شد: بنا به فرموده حضرت امام(ره) همه ما در یک مسیر هستیم، ممکن است سلیقه و رویکردها متفاوت باشد اما باید برای حل مشکلات در این مسیر به یکدیگر کمک کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی، با اشاره به اینکه میزها و مسئولیت‌ها در حال تغییر است و زمانش به پایان می‌رسد، گفت: در دوران مسئولیت‌ها، مهم تلاش و کوشش و استفاده از این فرصت محدود برای حل مشکلات و خدمت به مردم است.

وی در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور منتخب، قدردان این اعتماد مردم باشد و از آن برای خدمت به مردم استفاده کند، ابراز کرد: هر لحظه از مسئولیت، فرصتی است برای خدمت کردن.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه حل مشکلات در استان همدان خصوصا مشکل در حوزه مسکن توسط دولت جدید باید با جدیت دنبال شود، اظهار کرد: بهتر است تا در این عرصه بخش خصوصی نیز ورود کند و از ظرفیت‌های مردمی سازی بهره مند شویم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha